unnamed 14

60% rabatt på följande behandlingar

Erbjudandet gäller behandlingar som utförs till och med 30 april 2017

PROFESSIONELL TANDBLEKNING PÅ KLINIKEN

En tandblekning hjälper dig att få tillbaka dina fina vita tänder igen, och även du som har kronor, bryggor och plastfyllningar kan bleka dina tänder. Vi erbjuder blekning med Philips Zooms effektivaste gel och plasmalampa. Det är viktigt att tänderna är kariesfria och att fyllningar är hela innan blekning görs. Behandlingen tar drygt 1 timme och kostar nu 1200:- (ordinarie pris 3000:-).

(Undersökningen samt lätt tandstens borttagning och tandblekning kostar nu sammanlagt 1500:-).

FILLERS BEHANDLING

Nu är det många som blir vårfina! Här på Vasa Tandkliniken arbetar vi med långvariga fillers som håller upp till 18 månader. Dessa är alla baserade på hyaluronsyra, som finns naturligt i människokroppen och som därför bryts ner successivt över tid.

Nu kostar fillers behandling på Vasa Tandklinik från 1300:-/ml .

OBS! Gravida, ammande personer samt personer som har neurologiska sjukdomar med nedsatt muskelkraft eller infektion på injektionsområdet får inte behandlas!

BOTOX BEHANDLING

Botulinumtoxin blockerar signalen mellan nerv och muskel eller svettkörtel. Behandlingen är en snabb, enkel, smärtfri och en säker procedur. Ingreppet tar inte mer än 10-20 minuter.
Med hjälp av en mycket tunn nål injiceras små mängder Botox i de områden som skall behandlas. Du får också bedövning innan, vilket är nödvändigt för att du skall kunna återgå till dina normala aktiviteter omedelbart efter ingreppet. Resultaten syns ofta redan efter 3-4 dagar, maximal effekt uppstår efter 10-14 dagar. Effekten varar i cirka 4-6 månader.

Behandlingen kostar nu från 800:- (rynkor mellan ögonbrynen) upp till 2295:- för alla rynkor i hela ansiktet (rynkor mellan ögonbrynen, horisontella rynkor i pannan, samt rynkor i ögonens utkanter). Touch up inom 2 veckor ingår!